В якій послідовності накладається електронний цифровий підпис після складення податкової накладної в електронній формі PDF Друк
Вівторок, 09 квітня 2013, 14:35

При здійсненні операцій з постачання товарів/послуг платник податку - продавець товарів/послуг зобов'язаний надати покупцю податкову накладну та зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Для реєстрації в ЄРПН продавець складає податкову накладну або розрахунок коригування у форматі (відповідно до стандарту), затвердженому Державною податковою службою, з використанням спеціалізованого програмного забезпечення.

Після складення податкової накладної або розрахунку коригування в електронній формі на них накладається електронний цифровий підпис посадових осіб платника податку у такому порядку: першим – електронний цифровий підпис головного бухгалтера (бухгалтера) або електронний цифровий підпис керівника; другим – електронний цифровий підпис, що є аналогом відбитка печатки продавця.

За відсутності у продавця посади бухгалтера електронні цифрові підписи посадових осіб платника податку накладаються у такому порядку: першим – електронний цифровий підпис керівника; другим – електронний цифровий підпис, що є аналогом відбитка печатки продавця.
     

Продавець, що є фізичною особою - підприємцем, накладає електронний цифровий підпис у такому порядку: першим – електронний цифровий підпис фізичної особи - підприємця; другим – електронний цифровий підпис, що є аналогом відбитка печатки продавця.

Для делегування права підпису податкової накладної або розрахунку коригування іншій посадовій особі, продавець отримує засоби електронного цифрового підпису в акредитованих центрах сертифікації ключів для такої особи та подає податковому органові за місцем реєстрації посилені сертифікати електронного цифрового підпису зазначеної особи. У такому разі електронні цифрові підписи посадових осіб продавця накладаються у такому порядку: першим – електронний цифровий підпис посадової особи, якій делеговано право підпису податкової накладної або розрахунку коригування; другим – електронний цифровий підпис, що є аналогом відбитка печатки продавця.

Враховуючи викладене, електронний цифровий підпис, що накладається на податкову накладну при її реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних, та підпис, що скріплює цю податкову накладну при її видачі покупцю, повинні належати одній особі, якій делеговано право підпису податкових накладних.

Стосовно складання податкових накладних в електронній формі слід зазначити, що пунктом 201.1 статті 201 Податкового кодексу України (далі Кодекс) передбачено, що платник податку зобов'язаний надати покупцю (отримувачу) на його вимогу підписану уповноваженою платником особою та скріплену печаткою (за наявності) податкову накладну, складену за вибором покупця (отримувача) в один з таких способів:

  • у паперовому вигляді;
  • в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації у порядку, визначеному законодавством, електронного підпису уповноваженої платником особи та умови реєстрації податкової накладної у Єдиному реєстрі податкових накладних.

При цьому цим же пунктом Кодексу визначено, що при складанні податкової накладної в електронній формі складання її у паперовому вигляді не є обов'язковим.

Обмеження щодо формування податкового кредиту на підставі податкових накладних, складених в електронній формі, Кодексом не передбачено.

БРОШЮРА

ДПС України

 

Чтобы оставить комментарий, пожалуйста, войдите в систему или зарегистрируйтесь

Календар новин

2025
квітня
MoTuWeThFrSaSu
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    

Актуальна версія

Бухгалтерська програма з розрахунку зарплати
При копіюванні, зворотне посилання є обов'язковим!
Salary.net.ua - 2010-2025